Klachtenregeling
Alle begeleiders van Peijnenburg Begeleiding BV zetten zich in om de cliënt zo goed mogelijk te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat je als cliënt een negatieve ervaring meemaakt of dat Peijnenburg Begeleiding BV niet voldoet aan je verwachting.
Wat voor soort klachten behandelt Peijnenburg Begeleiding BV:
- over de begeleiding van Peijnenburg Begeleiding BV
- als de gegeven informatie van Peijnenburg Begeleiding BV niet klopt
- als eigendommen kwijt of beschadigd zijn geraakt door Peijnenburg Begeleiding BV
Een klacht melden
Er zijn verschillende manieren waarop je een klacht of negatieve ervaring kunt melden:
– Bespreek de klacht met je begeleider
Tijdens dit gesprek mag je, als je dit fijn vindt, iemand meenemen die je hierbij helpt.
– Dien een officiële klacht in bij Peijnenburg Begeleiding BV
Schrijf Peijnenburg Begeleiding BV een brief of stuur een mail. In deze brief beschrijf je de volgende punten:
- waarover je een klacht hebt;
- wanneer deze heeft plaatsgevonden;
- wie erbij betrokken waren;
- waar vond het plaats en waarin schoot Peijnenburg Begeleiding BV tekort?
Je kunt de brief richten aan:
Peijnenburg Begeleiding BV
Ter attentie van de directie
Brederodeweg 23 5283 HA Boxtel
Telefoon: 0411-724850 / 0628351936
info@peijnenburgbegeleiding.nl
Peijnenburg Begeleiding BV zal binnen 5 werkdagen na ontvangst je een brief terug sturen.
– Neem contact op met een externe instantie
Je kan een klacht ook direct (dus zonder tussenkomst van Peijnenburg Begeleiding BV) melden bij onze externe klachtcommissie Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een onafhankelijke commissie die je klacht in behandeling neemt als je dit wenst.
Dit kan je doen op een van de volgende manieren:
- via de site: http://klachtenportaalzorg.nl via het klachtenformulier;
- door middel van contact via de mail info@klachtenportaalzorg.nl;
- schriftelijk, door de klacht te sturen aan:
Klachtenportaal Zorg, Westerstraat 117, 1601AD Enkhuizen